Friday 9 September 2011

Hatiku agak tersentuh...

hati aku cukup tersentuh bila tengok kelakuan dy.. aku xtau kenapa..
maybe aku ade salah dengan dy, tapi ape? 
dah lama benda ni ade kat kepala aku, aku try tanye dy, tp dy masih jugak mcm 2..xnak cakap ape2..
aku salah ape ek dengan dy?
kenapa cara dy layan aku xmacam dulu?
no matter what happen, dy tetap kawan baik aku..
jatuh bangun dy, baik buruk dy, aku tetap ade kat sisi dy..
aku nak sentiase ade dengan dy even ape pun berlaku kat dy..
xkan aku nak tinggalkan dy bile dy ade masalah? 
oh xkan2..
ape2 pun, aku cume harap hubungan kitorang akan pulih macam dulu..happening macam dulu2..
and now, aku ngah plan something, aku nak penuhi harapan and impian dy..
Aku plak yang excited nak tunggu saat 2 padahal ni impian dy..huhu..
ape2 pun, aku cume nak tengok dy happy n ketawa je time 2..
asalkan dy happy, 2 dah cukup utk aku..=)

2 comments: