Saturday 4 February 2012

Special 4 all my friends..yang amat2 aku sayangi..

aku dedicate blog ni KHAS untuk kawan2 baik aku yang aku sayang sangat2.. 
andai 1 masa nanti aku xde or senyapkan diri or hilangkan diri, aku nak korang sentiase tengok blog aku, sebagai tanda korang ingat aku..

perasan x blog aku ni xde followers yang ramai macam blog orang lain?
sebab aku xnak ramai2 follow thats y aku agak kurang promote pasal blog ni.. 
blog ni aku buat khas untuk kawan2 baik aku je..

dalam hidup aku sebenarnya cuma ada kawan2 aku selain family aku, even aku penah ada cinta 1 masa dulu, aku still pilih kawan n sayang kawan2 aku lebih dari aku sayang orang yang penah aku sayang dulu..
pada aku, kawan 2 lebih penting dari org yang xde kaitan hubungan halal dengan aku..
kalau korang penah tengok photo album aku, korang perasan x kat dalam 2 lebih banyak gambar member2 aku dari zaman sekolah lagi..

korang nak tau 1 benda x? aku sayang sangat2 kat korang.. korang la yang buat aku happy selama ni..
even kadang2 ada yang termakan hati antara 1 sama lain, 2 la yang buat aku happy sebenarnya..
asam garam kita berkawan memang selalu macam ni.. adat berkawan biasa la kan?? xde yang semua baik2..
kenangan xbest 2 la yang selalu buat kita teringat2 sampai bila..
kalau korang penah benci or xsuka dengan orang, mesti sampai bila2 'something' yang dyorang buat 2 korang tetap ingat sampai bila2 kan? kenangan xbest 2 la sebenarnya petanda supaya kita sentiasa ingat kat kawan2 kita.. percayalah.. setiap yang ALLAH jadikan 2 mesti bersebab, cuma kita kena pandai olah sebenarnya kenapa ALLAH jadikan macam 2..

Aku nak kenalkan kat korang antara kawan2 baik aku yang aku sayang sangat2 ni..



ni FAZLIN MASRA.. soulmate aku.. dari dulu sampai skang, cume dy ni je la yang sentiasa dengan aku time susah n senang.. selalu jumpe.. dah bertahun2 kitorang kawan, tapi aku xtau bila tarikh sebenar anniversary ktorang..huhu..kalau xsilap aku akhir2 tahun macam 2 la..sebab masa mula2 ktorang kawan, banyak sangat tragedi yang berlaku antara ktorang sampai ktorang jadi rapat macam skang ni.. so, tarikh sebenar kitorang rapat sejak bila aku xdapat nak ingat.. skang ni dy buat degree kt UMP dalam bidang Kejuruteraan Kimia (Biotech).. dy PEMEGANG AMANAH AKU yang terbesar sekali..


ni SYAZWAN MISWAN.. aku kenal dy masa tahun 2006 sampai la skang ni. aku penah jumpa dy 2 kali je sejak aku kawan dengan dy.. even ktorang xjumpa, tapi nasihat dy banyak masuk kat kepala aku. kata2 dy buat aku pk banyak kali. skang ni dy ngah buat degree dalam bidang Sains Aktuari kat US.. seriously, aku betul2 respect dgn dy ni.. dalam ramai2 lelaki aku kenal, dy boleh jadi calon suami yang sesuai. ciri2 lelaki idaman perempuan pun ada kat dy ni..heahe.. ape2 pun, dy bestfriend terbaik dalam hidup aku. Aku sentiasa doakan kebahagiaan dy n dy dapat pasangan yang sesuai utk hidup dy nanti. dy ni je la antara org2 yang 'bertanggungjawab' kenapa aku ada kat tempat aku skang ni.. 



ni plak NIZAM PADIL.. ktorang sebenarnya juz kawan rapat mase sekolah, tapi kawan2 aku cakap, kitorang ada affair.. dy ni pemalu nak tegur girl face 2 face..  sebab 2 aku suke menyakat dy masa kat sekolah dulu. btw, banyak kenangan masa sekolah dengan dy dulu.. asal time rehat je, aku dok lepak kat kelas dy, tapi dy xde. aku je yang suka2 buat spotcheck kat tempat duduk dy.. alang2 dy 1 kelas ngan lin, aku lepak la kat kelas dyorg.. sorry nizam sebab selalu menyakat kau dulu.. :D Dy amik degree kt UiTM Shah Alam dalam bidang Art & Design.. ape2 pun dy ni la bestfriend aku sampai bila2.. xde orang boleh ganti tempat dy.. 

Aku cuma nak 1 masa nanti, ktorang dapat jumpa sama2..
even ade antra dyorg yang xkenal antara 1 sama lain, aku nak sangat ktorg dapat jumpa. 
dyorg betul2 bermakna dalam idop aku.. 
sebab dyorang la aku berada kat tempat aku skang ni..
aku sayang sangat2 kat dyorang..
InsyaAllah, kalau keadaan mengizinkan, aku nak buat 1 event untuk dyorang..

Dyorang ni la sumber inspirasi aku utk berjaya.. Tanpa dyorang, siapalah aku skang ni.. :D
Gambar ni hadiah dari aku utk dyorang :)




No comments:

Post a Comment